Wyniki wyszukiwania dla tagu - nokia
ilość wyników: 11

Nokia powraca w mocnym stylu reklama

Nokia powraca w mocnym stylu

Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.

Czytaj więcej
Bardzo krótkie "drugie życie" marketing

Bardzo krótkie "drugie życie"

Pięć miesięcy - tyle trwało "drugie życie" marki Motorola w Polsce. Jej właściciel - chiński Lenovo - właśnie ogłosił, że rezygnuje z niej na rynku konsumenckim.

Czytaj więcej
Wielkie grzmoty w Microsofcie marketing

Wielkie grzmoty w Microsofcie

Microsoft spisuje na straty 7,6 mld dol. wydanych na zakup biznesu telefonów komórkowych od Nokii. Koncern ograniczy produkcję telefonów, skupi się na rozwoju systemu Windows i biznesu reklam wyszukiwarkowych. W ramach restrukturyzacji zwolni 7,8 tys. pracowników.

Czytaj więcej
Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google marketing

Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google

Obie firmy nie należały u nas do dużych reklamodawców. Jeżeli jednak Microsoft myśli poważnie o zawojowaniu rynku marką Lumia, to może się zmienić.

Czytaj więcej
Płać komórką marketing

Płać komórką

Sześć banków tworzy system mobilnych płatności. Do inicjatywy pod auspicjami PKO BP mają dołączyć kolejni gracze.

Czytaj więcej
Zmiana warty w Young & Rubicam Brands opinie

Zmiana warty w Young & Rubicam Brands

Petr Havlíček, CEO Y&R w regionie CEE, nie wyklucza kandydatury Tomasza Wojciechowskiego na stanowisko szefa kreacji w agencji. - Decyzję o mianowaniu dyrektora kreatywnego podejmie Michał Kazimierczak, nowy CEO Grupy Y&R Brands w Polsce, który dołączy do nas w maju - dodaje.

Czytaj więcej
Zarobić na melomanach marketing

Zarobić na melomanach

Sieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.

Czytaj więcej
Nowe rozdanie w Interactive Solutions reklama

Nowe rozdanie w Interactive Solutions

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.

Czytaj więcej
Virgin: będziemy "customer champion" marketing

Virgin: będziemy "customer champion"

Nowy wirtualny operator walczy nie tylko ceną i globalną marką, ale także jakością obsługi klienta.

Czytaj więcej
Pokochacie Samsunga! marketing

Pokochacie Samsunga!

O planach uczynienia Samsunga marką bardziej lifestyle'ową i bliższą konsumentom - opowiada Jacek Balicki, szef marketingu firmy.

Czytaj więcej