Wyniki wyszukiwania dla tagu - ogilvy-mather
ilość wyników: 24

Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather reklama

Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w dziale client service agencji.

Czytaj więcej
Leo Burnett zajmie się dla Orange ATL i digitalem reklama

Leo Burnett zajmie się dla Orange ATL i digitalem

Ma mieć status wiodącej agencji operatora.

Czytaj więcej
Orange zmieni zasady współpracy z agencjami reklama

Orange zmieni zasady współpracy z agencjami

Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.

Czytaj więcej
Nju.mobile ma pół miliona abonentów marketing

Nju.mobile ma pół miliona abonentów

Łącznie z oferty drugiej marki Orange korzysta ok. 800 tys. klientów.

Czytaj więcej
Kolejne wyróżnienia w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017 media-radio

Kolejne wyróżnienia w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017

Wyróżnione zostały spoty piwa Specjal, Forda i Black Red White.

Czytaj więcej
Polka Dagmara Szulce dyrektorem zarządzającym IAA Global reklama

Polka Dagmara Szulce dyrektorem zarządzającym IAA Global

Oficjalna prezentacja Dagmary Szulce na tym stanowisku odbyła się podczas IAA Europe Meeting w Amsterdamie.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather rusza z kontynuacją kampanii dla Nju Mobile [wideo] reklama

Ogilvy & Mather rusza z kontynuacją kampanii dla Nju Mobile [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative.

Czytaj więcej
Wirtualna kopia Puszczy Białowieskiej w skali 1:1 reklama

Wirtualna kopia Puszczy Białowieskiej w skali 1:1

Start kampanii "Do ostatniego drzewa" autorstwa Ogilvy & Mather.

Czytaj więcej
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej
Nie oglądam bloków reklamowych reklama

Nie oglądam bloków reklamowych

- Atmosfera była zupełnie inna niż w  agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i  mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i  podchodzenie z  różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.

Czytaj więcej