Wyniki wyszukiwania dla tagu - ogilvy
ilość wyników: 14

Marcin Stalij szefem transformacji cyfrowej i e-commerce w Saatchi & Saatchi IS reklama

Marcin Stalij szefem transformacji cyfrowej i e-commerce w Saatchi & Saatchi IS

Salij zastąpi Tomasza Waligórę.

Czytaj więcej
Jan Cieślar odchodzi z Grey Group reklama

Jan Cieślar odchodzi z Grey Group

Zakłada studio gier The Failcores.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
WizzAir startuje z kampanią w czterech europejskich krajach marketing

WizzAir startuje z kampanią w czterech europejskich krajach

WizzAir startuje z kampanią w czterech europejskich krajach

Czytaj więcej
Czas na femvertising panie-przodem

Czas na femvertising

W ubiegłym tygodniu odbyła się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona femvertisingowi. Pierwsze wystąpienia pokazały, że ten silny trend niebawem może opanować media i ma szansę przewrócić do góry nogami komunikację adresowaną do kobiet. Nareszcie.

Czytaj więcej
Mnogość personalnych zmian w grupie Ogilvy opinie

Mnogość personalnych zmian w grupie Ogilvy

Z początkiem lipca w grupie Ogilvy zwolniło się kilka miejsc pracy. Najpierw dowiedzieliśmy się o odejściu Wojciecha Putrzyńskiego, kilka dni później tę samą decyzję podjęło sześciu kolejnych pracowników agencji.

Czytaj więcej
Śmiałe pomysły podbijają Cannes reklama

Śmiałe pomysły podbijają Cannes

Kamera w piłce służąca do transmisji meczów czy urządzenie zwiększające słyszalność syreny ambulansu to niektóre pomysły z ostatniego festiwalu Cannes, o których opowiada Adam Marzec, concept director w 180heartbeats 
+ Jung v. Matt.

Czytaj więcej
Transmedialny przekaz prosto z Londynu! opinie

Transmedialny przekaz prosto z Londynu!

O The Cross-Media Forum 2012 i London Transmedia Fest 2012 pisze Sonia Fizek, marketing coordinator w agencji Digital One.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather pod jednym dachem reklama

Ogilvy & Mather pod jednym dachem

Połączenie większej sieciowej agencji z lokalną spółką córką to coraz częstsze rozwiązanie na rynku.

Czytaj więcej
Jak kupić spółkę za jej własny zysk? reklama

Jak kupić spółkę za jej własny zysk?

Agencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Czytaj więcej