Wyniki wyszukiwania dla tagu - okocim
ilość wyników: 12

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
Branding jest dowiezioną obietnicą marketing

Branding jest dowiezioną obietnicą

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej
Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów marketing

Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów

Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Kufle z górką

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek marketing

Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc., ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

190 butelek na głowę

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Żal mi Marioli... opinie

Żal mi Marioli...

Carlsberg relaunchuje markę Okocim. Swego czasu piwną ikonę. Platformą komunikacyjną ma być siatkówka. Twarzą marki - Zbigniew Bartman. Przyznam się, że słabo to widzę, choć kibicuję gorąco!

Czytaj więcej
Carlsberg inwestuje w Polskę marketing

Carlsberg inwestuje w Polskę

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.

Czytaj więcej
Piwo się warzy marketing

Piwo się warzy

Chociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.

Czytaj więcej