ilość wyników: 7
Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.
Czytaj więcejNowy head of creative & content WP wcześniej pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa.
Czytaj więcejO zmianach pisze Jakub Szymankiewicz, junior programmatic trader, Digital Resolution (Grupa OMD).
Czytaj więcejGorączka w przetargach mediowych jest nieco mniejsza, ale wciąż startują nowe konkursy.
Czytaj więcejStrata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.
Czytaj więcejZ połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.
Czytaj więcejPrzedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcej