Wyniki wyszukiwania dla tagu - orange
ilość wyników: 27

Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym reklama

Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej
McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów reklama

McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów

Do agencji dołączają Natalia Żmuda i Cezary Kuik.

Czytaj więcej
TVN uruchamia aplikację WebHop media-internet

TVN uruchamia aplikację WebHop

Umożliwia bezpłatne korzystanie z internetu mobilnego w zamian za oglądanie reklam.

Czytaj więcej
Anja Rubik znów promuje Galaxy S8 w ofercie Orange Love reklama

Anja Rubik znów promuje Galaxy S8 w ofercie Orange Love

Emisja spotów potrwa do końca sierpnia.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Startuje Orange Love dla firm marketing

Startuje Orange Love dla firm

Pomarańczowy operator chwali się "niespotykanym standardem" obsługi.

Czytaj więcej
Orange i Sony Mobile z systemem wsparcia sprzedaży w Leroy Merlin marketing

Orange i Sony Mobile z systemem wsparcia sprzedaży w Leroy Merlin

Platforma ma umożliwić zarówno kontakt konsumentów ze sprzedawcami, jak i komunikację wewnątrz organizacji.

Czytaj więcej
Twój telefon może stać się bananem - przekonuje Orange marketing

Twój telefon może stać się bananem - przekonuje Orange

Kampanię przypominającą o rejestracji kart pre paid przygotowała agencja VML.

Czytaj więcej
Rejestracja - mobilizacja reklama

Rejestracja - mobilizacja

Wszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Rok 2014 - wzrosty i spadki

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej