Wyniki wyszukiwania dla tagu - os3
ilość wyników: 11

OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna reklama

OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna

Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.

Czytaj więcej
OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express" reklama

OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

Media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej
McCann powiększa działy strategii i social mediów reklama

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Czytaj więcej
Marek Kozłowski dyrektorem biura komunikacji marketingowej w PKO BP marketing

Marek Kozłowski dyrektorem biura komunikacji marketingowej w PKO BP

Zastąpił Monikę Gondek.

Czytaj więcej
Opel z własnym serialem na YouTube reklama

Opel z własnym serialem na YouTube

Znani aktorzy w projekcie reklamowym GM.

Czytaj więcej
Marcin Piwnicki założył studio Kohe reklama

Marcin Piwnicki założył studio Kohe

Wcześniej pracował m.in. w Peppermint.

Czytaj więcej
CCC idzie po Europę panie-przodem

CCC idzie po Europę

Startuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
System rosterów agencyjnych ma sens [WYWIAD] reklama

System rosterów agencyjnych ma sens [WYWIAD]

Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better, opowiada o specyfice pracy projektowej, podejściu do przetargów i konkurencji z dużymi agencjami.

Czytaj więcej
Potrzebny rebranding branży digital [wywiad] media-internet

Potrzebny rebranding branży digital [wywiad]

- Różnica między największymi agencjami a resztą rynku jest ogromna, zaczynając od oferty, a kończąc na jakości świadczonych usług, faktycznej znajomości branży i chęci rozwoju - mówi Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Czytaj więcej