Wyniki wyszukiwania dla tagu - p-g
ilość wyników: 10
The One Show: w branded entertainment nie wystarczy dostarczać rozrywki reklama

Potrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.

Czytaj więcej
Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki opinie

Czy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.

Czytaj więcej
Serena Williams z tytułem Brand Visionary 2018 marketing

Gala Brand Genius - nagród przyznawanych przez "Adweek" - odbędzie się w Nowym Jorku 7 listopada.

Czytaj więcej
Omnicom bezkonkurencyjny podczas Cannes Lions 2018 reklama

Drugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.

Czytaj więcej
BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards media-internet

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.

Czytaj więcej
Maciej Porębski executive creative directorem w Leo Burnett reklama

Na równoległym stanowisku w agencji pracuje Jacek Szulecki.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
P&G ogłasza CEO Challenge marketing

Ruszyła globalna edycja konkursu.

Czytaj więcej
Cannes: Jesteśmy (nie)potrzebni reklama

Miron Mironiuk, digital data & connections director, advisor to the board DDB Warszawa, podsumowuje najważniejszy festiwal reklamowy.

Czytaj więcej