Wyniki wyszukiwania dla tagu - p-g
ilość wyników: 26

Marka Lenor wspiera Bayern Monachium [wideo] reklama

Marka Lenor wspiera Bayern Monachium [wideo]

Marka z portfolio P&G pomaga w piłkarskim kibicowaniu.

Czytaj więcej
Z New Age Media do "Vogue'a" media-prasa

Z New Age Media do "Vogue'a"

Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy pisma.

Czytaj więcej
Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo" reklama

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Czytaj więcej
Teresa Szabłowska w Saatchi IS reklama

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Czytaj więcej
Paweł Obidziński dołączy do Saatchi & Saatchi IS reklama

Paweł Obidziński dołączy do Saatchi & Saatchi IS

Do agencji przeszedł z firmy Coca-Cola Company. Obejmie stanowisko head of operations.

Czytaj więcej
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad] marketing

Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad]

- Zawód piarowca przeszedł długą drogę, wzrosło jego znaczenie i  prestiż, przynajmniej wewnątrz firm. Na zewnątrz jest chyba nieco inaczej: wciąż trudno wytłumaczyć mi znajomym czy dzieciom, czym tak naprawdę się zajmuję - mówi Paweł Kwiatkowski, sekretarz generalny Danone Nordics, Poland & Baltics

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad] reklama

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej
Duma jest kobietą panie-przodem

Duma jest kobietą

W komunikacji marketingowej coraz wyraźniej zaznacza się trend femvertisingu. Kobieta jawi się w niej jako całkowicie niezależna, silna, odważna i "nie do zatrzymania". Jest podmiotem, nie przedmiotem. Wielu jest zdania, że nadchodzi era "femvertisingu".

Czytaj więcej