Wyniki wyszukiwania dla tagu - p-g
ilość wyników: 23

Teresa Szabłowska w Saatchi IS reklama

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Czytaj więcej
Paweł Obidziński dołączy do Saatchi & Saatchi IS reklama

Paweł Obidziński dołączy do Saatchi & Saatchi IS

Do agencji przeszedł z firmy Coca-Cola Company. Obejmie stanowisko head of operations.

Czytaj więcej
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad] marketing

Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad]

- Zawód piarowca przeszedł długą drogę, wzrosło jego znaczenie i  prestiż, przynajmniej wewnątrz firm. Na zewnątrz jest chyba nieco inaczej: wciąż trudno wytłumaczyć mi znajomym czy dzieciom, czym tak naprawdę się zajmuję - mówi Paweł Kwiatkowski, sekretarz generalny Danone Nordics, Poland & Baltics

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad] reklama

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej
Duma jest kobietą panie-przodem

Duma jest kobietą

W komunikacji marketingowej coraz wyraźniej zaznacza się trend femvertisingu. Kobieta jawi się w niej jako całkowicie niezależna, silna, odważna i "nie do zatrzymania". Jest podmiotem, nie przedmiotem. Wielu jest zdania, że nadchodzi era "femvertisingu".

Czytaj więcej
Unilever oszczędza opinie

Unilever oszczędza

Koncern zapowiedział globalny plan cięcia kosztów. Czy koncerny FMCG to nadal najlepsi klienci agencji?

Czytaj więcej
Pepsi smakuje lepiej? reklama

Pepsi smakuje lepiej?

W ramach kampanii "Pepsi Challange" konsumenci w ślepych testach porównają markę z konkurencją. Polska wersja spotu ma usunięte logotypy Coca-Coli.

Czytaj więcej
Marketerze, przede wszystkim produkt! marketing

Marketerze, przede wszystkim produkt!

- Firmy wiele wysiłku wkładają w planowanie komunikacji, często problem leży jednak głębiej, kiedy w portfolio są nudne produkty - mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel firmy projektującej innowacje Touch Ideas.

Czytaj więcej