ilość wyników: 6
Czworonogi coraz częściej są traktowane jak członkowie rodzin czy przyjaciele. Obecnie w co drugim gospodarstwie człowiekowi towarzyszy pies lub kot - mówi Magdalena Czesuch, market strategy & deployment director segmentu Mars Petcare w Mars Polska.
Czytaj więcejWśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.
Czytaj więcejMars na rozpoczęcie wiosny przygotował aktywizację dla czworonogów i ich właścicieli.
Czytaj więcejTrzeba pamiętać, że to poznanie człowieka i skupienie się na jego potrzebach, a nie na nowych goglach VR pozwoli osiągać cele klientów i odbiorców komunikacji marketingowej - przekonuje Ewa Zakrzewska, strategy & capability manager Publicis Media.
Czytaj więcejSponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.
Czytaj więcejOd kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.
Czytaj więcej