Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsi
ilość wyników: 15

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
PepsiCo nadal z Ligą Mistrzów UEFA marketing

PepsiCo nadal z Ligą Mistrzów UEFA

Umowę przedłużono do 2021 r.

Czytaj więcej
Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo] marketing

Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

Czytaj więcej
Koniec "chemii z Niemiec"? marketing

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.

Czytaj więcej
BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo] reklama

BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo]

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Czytaj więcej
PepsiCo z myślą o kibicach marketing

PepsiCo z myślą o kibicach

Startuje promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's.

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży opinie

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej
Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy opinie

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.

Czytaj więcej
Sprzedam bąbelki marketing

Sprzedam bąbelki

Do Polski weszła oficjalnie marka SodaStream. Mimo że na świecie wywołała ostatnią kampanią sporo komentarzy, a na Coli i Pepsi wymusiła poważne ruchy strategiczne, pierwsze kroki na polskim rynku stawia ostrożnie. Czy ma szansę, jak zapowiada, wstrząsnąć rynkiem napojów w Polsce?

Czytaj więcej
Bardziej multidyscyplinarny Cheil reklama

Bardziej multidyscyplinarny Cheil

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

Czytaj więcej