Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsi
ilość wyników: 17

Pepsi składa hołd estetyce vintage [wideo] marketing

Pepsi składa hołd estetyce vintage [wideo]

Na rynek trafią repliki opakowań napoju z lat 1940-2000.

Czytaj więcej
Pepsi zapowiada wielkie inwestycje w opakowania poddające się recyklingowi marketing

Pepsi zapowiada wielkie inwestycje w opakowania poddające się recyklingowi

PepsiCo chce do 2030 r. zwiększyć do 50 proc. udział materiału pochodzącego z recyklingu we wszystkich butelkach produkowanych na terenie Unii Europejskiej.

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
PepsiCo nadal z Ligą Mistrzów UEFA marketing

PepsiCo nadal z Ligą Mistrzów UEFA

Umowę przedłużono do 2021 r.

Czytaj więcej
Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo] marketing

Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

Czytaj więcej
Koniec "chemii z Niemiec"? marketing

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.

Czytaj więcej
BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo] reklama

BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo]

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Czytaj więcej
PepsiCo z myślą o kibicach marketing

PepsiCo z myślą o kibicach

Startuje promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's.

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży opinie

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej
Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy opinie

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.

Czytaj więcej