Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsico
ilość wyników: 15

Internetowa kampania Mirindy z youtuberką reklama

Internetowa kampania Mirindy z youtuberką

Marka sponsoruje jej zagraniczne wyprawy.

Czytaj więcej
Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego? marketing

Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego?

To dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W  marketingu sportowym, aby osiągnąć 
naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i  strategicznie, i  długofalowo.

Czytaj więcej
PepsiCo z myślą o kibicach marketing

PepsiCo z myślą o kibicach

Startuje promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's.

Czytaj więcej
Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market media-inne

Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market

Drugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!" stworzone przez Polaków.

Czytaj więcej
Dla kogo złoty MacBook? opinie

Dla kogo złoty MacBook?

"Czy chcesz przez resztę życia sprzedawać słodzoną wodę, czy wolisz iść ze mną i zmieniać świat?" - zapytał Steve Jobs w 1983 r. Johna Sculleya z PepsiCo. Apple pokazał właśnie kolejne rekordowe wyniki. Ale czy nadal zmienia świat?

Czytaj więcej
Sentyment do oranżady marketing

Sentyment do oranżady

Producenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.

Czytaj więcej
Klient zapłaci agencji za efekt marketing

Klient zapłaci agencji za efekt

Change Integrated pomogła start-upowi napojowemu i rozliczy się z nim w nowym modelu.

Czytaj więcej
Bardziej multidyscyplinarny Cheil reklama

Bardziej multidyscyplinarny Cheil

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

Czytaj więcej
Energetyki czeka blackout? marketing

Energetyki czeka blackout?

Kategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej