ilość wyników: 16
Działania w sieci kin Cinema City, w tym z wykorzystaniem marketingu sensorycznego, koordynuje New Age Media.
Czytaj więcejSzeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.
Czytaj więcejUbezpieczyciel przygotował kampanię reklamującą ubezpieczenia dzieci.
Czytaj więcejPrzez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.
Czytaj więcejKontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.
Czytaj więcejGorączka w przetargach mediowych jest nieco mniejsza, ale wciąż startują nowe konkursy.
Czytaj więcejMarketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.
Czytaj więcejPo wielkim powrocie piwa EB przyszedł czas na jeszcze jedną markę, która Polakom kojarzy się nostalgicznie - płyn do płukania Coccolino wraca na sklepowe półki po 15 latach nieobecności.
Czytaj więcejNagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcejChociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.
Czytaj więcej