Wyniki wyszukiwania dla tagu - phd-media-direction
ilość wyników: 14

Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki" reklama

Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki"

Ubezpieczyciel przygotował kampanię reklamującą ubezpieczenia dzieci.

Czytaj więcej
Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska media-inne

Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Czytaj więcej
Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów marketing

Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów

Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.

Czytaj więcej
Rozpędzone budżety mediowe opinie

Rozpędzone budżety mediowe

Gorączka w przetargach mediowych jest nieco mniejsza, ale wciąż startują nowe konkursy.

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Przetargi mediowe nie zwalniają tempa

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
Unilever powraca z zapachowym misiem marketing

Unilever powraca z zapachowym misiem

Po wielkim powrocie piwa EB przyszedł czas na jeszcze jedną markę, która Polakom kojarzy się nostalgicznie - płyn do płukania Coccolino wraca na sklepowe półki po 15 latach nieobecności.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem marketing

Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem

Chociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.

Czytaj więcej
Monstrum wykute przez POG reklama

Monstrum wykute przez POG

Z połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.

Czytaj więcej
Żal mi Marioli... opinie

Żal mi Marioli...

Carlsberg relaunchuje markę Okocim. Swego czasu piwną ikonę. Platformą komunikacyjną ma być siatkówka. Twarzą marki - Zbigniew Bartman. Przyznam się, że słabo to widzę, choć kibicuję gorąco!

Czytaj więcej