ilość wyników: 6
Outdoorowe kreacje przygotował Daniel Solený w ramach kampanii "Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna".
Czytaj więcejUbiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.
Czytaj więcejJeśli dojdzie do fuzji AB InBev i SABMillera, powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.
Czytaj więcejZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.
Czytaj więcejZbliża się sezon ogródkowy, więc nie dziwi fakt, że marki piwne odświeżają budżety kreatywne.
Czytaj więcejNajlepiej ocenionym telewizyjnym nadawcą mijającego roku został Polsat, w kategorii stacji radiowej zwyciężyło RMF Classic. Najbardziej docenione biura reklamy to, w zależności od kategorii: Discovery Media, Edipresse Polska, Gazeta Wyborcza i Metro, RRM, Ströer oraz Interia.pl.
Czytaj więcej