Wyniki wyszukiwania dla tagu - pko-bank-polski
ilość wyników: 12

PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy marketing

PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy

Umowę podpisano na trzy lata. Partnerem tytularnym Ekstraklasy pozostaje Lotto.

Czytaj więcej
Wystartowała nowa kampania Blika [wideo] reklama

Wystartowała nowa kampania Blika [wideo]

Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".

Czytaj więcej
PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1 reklama

PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1

Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.

Czytaj więcej
Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte reklama

Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte

Dotychczasowy dyrektor kreatywny obejmuje dyrekcję kreatywną rozwijającego się działu agencji - Corporate Identity.

Czytaj więcej
"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika reklama

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika

Kreację przygotował PZL.

Czytaj więcej
Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień reklama

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Czytaj więcej
Były prezes PZU nowym prezesem Pekao SA marketing

Były prezes PZU nowym prezesem Pekao SA

Luigi Lovaglio został odwołany ze stanowiska prezesa banku; pokieruje nim Michał Krupiński.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Grey stawia na strategię reklama

Grey stawia na strategię

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej