Wyniki wyszukiwania dla tagu - pko-bank-polski
ilość wyników: 8

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika reklama

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika

Kreację przygotował PZL.

Czytaj więcej
Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień reklama

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Czytaj więcej
Były prezes PZU nowym prezesem Pekao SA marketing

Były prezes PZU nowym prezesem Pekao SA

Luigi Lovaglio został odwołany ze stanowiska prezesa banku; pokieruje nim Michał Krupiński.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Grey stawia na strategię reklama

Grey stawia na strategię

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej
CSR: Wielki Brat patrzy opinie

CSR: Wielki Brat patrzy

Czy czasy, kiedy firmy mogły wyzyskiwać pracowników albo niszczyć środowisko naturalne bez żadnych konsekwencji, minęły bezpowrotnie? Raportowanie społeczne ma ujawnić wszelkie niecne postępki. Ale czy raportowanie to praktyka doskonała?

Czytaj więcej
Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow reklama

Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej