Wyniki wyszukiwania dla tagu - pko-bp
ilość wyników: 36

Pekao SA pokaże "siłę polskiego żubra" marketing

Pekao SA pokaże "siłę polskiego żubra"

Drugi w kraju bank zapowiada zwiększenie wsparcia marketingowego. Cel: znaczny wzrost liczby klientów.

Czytaj więcej
PKO BP dla małych i średnich firm reklama

PKO BP dla małych i średnich firm

Kampanię "Moja firma jest tam, gdzie ja" przygotowały: Agencja Warszawa i Havas Media.

Czytaj więcej
Konta dla Młodych w kampanii PKO BP [wideo] reklama

Konta dla Młodych w kampanii PKO BP [wideo]

Działania prowadzone są głównie w internecie, medium wspierającym jest kino.

Czytaj więcej
PKO BP reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego reklama

PKO BP reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampanię przygotowały: Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.

Czytaj więcej
Makro jako pierwsze korzysta z nowej wersji ZenCard marketing

Makro jako pierwsze korzysta z nowej wersji ZenCard

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona najnowsza wersja ZenCard 2.0 - programu lojalnościowego opierającego się na kartach płatniczych.

Czytaj więcej
Marek Kozłowski dyrektorem biura komunikacji marketingowej w PKO BP marketing

Marek Kozłowski dyrektorem biura komunikacji marketingowej w PKO BP

Zastąpił Monikę Gondek.

Czytaj więcej
Cardtronics będzie walczyć o rynek bankomatowy w Polsce marketing

Cardtronics będzie walczyć o rynek bankomatowy w Polsce

Ma mu to umożliwić m.in. umowa z Ruchem; są też plany budowania silnej marki - działania po wakacjach.

Czytaj więcej
Pekao znowu z żubrem marketing

Pekao znowu z żubrem

Nowe logo uroczyście pokazali premier Beata Szydło i prezes PZU Paweł Surówka.

Czytaj więcej
Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej marketing

Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej

Czasy jednostronnej komunikacji marek z klientami to przeszłość. Marketerzy potrzebują takiego prowadzenia działań, by konsumenci z autentyczną ochotą brali udział w życiu marki, by wewnętrzna motywacja skłaniała ich do kontaktu i wstawiennictwa za nią. By po prostu byli… zaangażowani.

Czytaj więcej
Repolonizacja banków okiem badacza opinie

Repolonizacja banków okiem badacza

Repolonizacji banków zaczyna stawać się faktem. Czy ten wysiłek może mieć sens z punktu widzenia rynkowej atrakcyjności repolonizowanych banków dla klientów? Aby tak się stało,klienci muszą cenić banki polskie wyżej i muszą umieć jedne od drugich odróżnić - pisze Michał Kociankowski.

Czytaj więcej