Wyniki wyszukiwania dla tagu - platforma-mediowa-point-group
ilość wyników: 6

Do Rzeczy w sieci inaczej pisane media-prasa

Do Rzeczy w sieci inaczej pisane

Nowe prawicowe tygodniki walczą o schedę po "Uważam Rze". Nie odciągną jednak reklamodawców od dotychczasowych liderów segmentu.

Czytaj więcej
Opinia w różnych odcieniach media-internet

Opinia w różnych odcieniach

Powstały niedawno projekt Natemat.pl przekroczył już 800 tys. RU. Czy ten wynik to nie efekt dość skutecznego mariażu treści a la Pudelek.pl i TVN24?

Czytaj więcej
"Wprost" na wokandzie media-prasa

"Wprost" na wokandzie

Zakup AWR "Wprost" przez Platformę Mediową "Point Group" może i był dobrą inwestycją, ale przyniósł jej także szereg nierozwiązanych spraw prawnych. Z roszczeniami występują spółka Petsar oraz córka byłego premiera Cimoszewicza.

Czytaj więcej
Prasa prawicowa w ofensywie media-prasa

Prasa prawicowa w ofensywie

Debiut "Wprost Przeciwnie" już w najbliższy poniedziałek. To trzeci tytuł o tzw. profilu prawicowym w tym roku. Zdaniem ekspertów mediowych, choć widać krystalizację segmentu prasy o zdecydowanym światopoglądzie, to trudno jeszcze mówić o sukcesie. Najpierw niech okrzepnie.

Czytaj więcej
Odjazowy - rynek o "Bloomberg Businessweek Polska" media-prasa

Odjazowy - rynek o "Bloomberg Businessweek Polska"

W czwartek na Forum Ekonomicznym w Krynicy zostanie zaprezentowany nowy magazyn "Bloomberg Businessweek Polska". Zdaniem domów mediowych reklamą w nowym tytule zainteresowani będą klienci segmentu BtoB znudzeni nieco konserwatywnym "Forbesem".

Czytaj więcej
Duży portfel czy lekarstwo na kompleksy opinie

Duży portfel czy lekarstwo na kompleksy

Po zakupie "Przekroju" i jego dość smutnej sytuacji trudno uwierzyć, że Grzegorz Hajdarowicz nadal chce inwestować w prasę. Tym bardziej w dziennik. Tymczasem chce całą "Rzeczpospolitą".

Czytaj więcej