Wyniki wyszukiwania dla tagu - platige-image
ilość wyników: 13

Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina marketing

Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina

Partnerem nowego programu lojalnościowego sieci kin jest Wedel.

Czytaj więcej
Trzecia edycja loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry" marketing

Trzecia edycja loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry"

Kompania Piwowarska przygotowała nagrody o łącznej wartości 27,8 mln zł.

Czytaj więcej
Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo] reklama

Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi IS została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.

Czytaj więcej
Kampania Orange z Marcinem Dorocińskim PROMOCJA

Kampania Orange z Marcinem Dorocińskim

10 kwietnia w telewizji, kinach i internecie pojawiła się nowa odsłona kampanii Orange LOVE. Tym razem możemy zobaczyć w niej Marcina Dorocińskiego.

Czytaj więcej
Kontent to fundament [wywiad] reklama

Kontent to fundament [wywiad]

- Zależy nam na stworzeniu środowiska, w którym reżyser może się rozwijać, gdzie ma stałe zaplecze w postaci ludzi, z którymi pracuje, którzy go inspirują - mówi Piotr Sikora, prezes zarządu, założyciel Platige Image.

Czytaj więcej
Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo] reklama

Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Kampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.

Czytaj więcej
Rejestracja - mobilizacja reklama

Rejestracja - mobilizacja

Wszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.

Czytaj więcej
Jogurt jak biżuteria panie-przodem

Jogurt jak biżuteria

Danone ruszył z kampanią promującą nowe warianty smakowe jogurtu deserowego Fantasia, którego opakowania zaprojektowała Ania Kruk - projektantka biżuterii.

Czytaj więcej
Partnerzy dla kreacji reklama

Partnerzy dla kreacji

W ostatnich latach współpraca pomiędzy agencjami reklamowymi, studiami produkcyjnymi i postprodukcyjnymi bardzo się zmieniała. Zatarły się granice między sztywnymi funkcjami, jakie pełniły te firmy względem klienta.

Czytaj więcej
Zaginione grand prix reklama

Zaginione grand prix

W tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.

Czytaj więcej