Wyniki wyszukiwania dla tagu - plus
ilość wyników: 43

Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy marketing

Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.

Czytaj więcej
Plus zmienia wszystkie oferty marketing

Plus zmienia wszystkie oferty

Zmiany od 14 lutego będzie wspierała szeroka kampania w mediach.

Czytaj więcej
Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela marketing

Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela

To powrót po ponad dekadzie.

Czytaj więcej
Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym reklama

Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej
Plus reklamuje smartfony i telewizory Samsunga reklama

Plus reklamuje smartfony i telewizory Samsunga

W ramach wspólnego z Cyfrowym Polsatem programu zniżkowego smartDom operator oferuje m.in. urządzenia koreańskiego producenta w obniżonych cenach.

Czytaj więcej
TVN uruchamia aplikację WebHop media-internet

TVN uruchamia aplikację WebHop

Umożliwia bezpłatne korzystanie z internetu mobilnego w zamian za oglądanie reklam.

Czytaj więcej
Plus rusza aż z czterema równoległymi kampaniami świątecznymi reklama

Plus rusza aż z czterema równoległymi kampaniami świątecznymi

Wszystkie realizują agencja Scholz & Friends, studio TFP i dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej
Orange wygrywa z Plusem spór o reklamy reklama

Orange wygrywa z Plusem spór o reklamy

Czy można "sądzić" firmę za naruszenie norm, do przestrzegania których się nie zobowiązywała?

Czytaj więcej
Brodzik i Wilczak reklamują SmartDom reklama

Brodzik i Wilczak reklamują SmartDom

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak tym razem podróżują po Polsce kamperem.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej