Wyniki wyszukiwania dla tagu - polo-tv
ilość wyników: 11

Wielkie zakupy Posatu media-tv

Wielkie zakupy Posatu

Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.

Czytaj więcej
Święta i sylwester w wykonaniu Polo TV media-tv

Święta i sylwester w wykonaniu Polo TV

Telewizja muzyczna przygotowała specjalną ofertę.

Czytaj więcej
MEC: widzowie doceniają naziemną TV media-tv

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Atmedia: 

gdy znika broker

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Kobiety kochają piłkę nożną media-tv

Kobiety kochają piłkę nożną

Kobiety bardzo chętnie oglądają mistrzostwa w telewizji. Ta część widowni nie zawsze jest dostatecznie doceniana w trakcie mistrzostw przez reklamodawców - wynika z raportu agencji Quest (Starcom MediaVest Group).

Czytaj więcej
Polacy docenili telewizję naziemną media-tv

Polacy docenili telewizję naziemną

Dom mediowy MEC zbadał opinie Polaków o jakości i ofercie cyfrowej telewizji naziemnej.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Pokłosie dealu opinie

Pokłosie dealu

AMC Networks przez akwizycję Chellomedia silnym kopniakiem otworzyło furtkę do wejścia na rynek europejski. Choć Polska w całej tej transakcji stanowi niewielki wycinek, to efekt dealu może mieć wielkie znaczenie dla firm, które je na naszym rynku dotyka.

Czytaj więcej
Viva testuje widza media-tv

Viva testuje widza

Stacja chce być bardziej rozrywkowa niż muzyczna. Kilka lat temu podobną zmianę przeprowadziła MTV, co nie skończyło się dla niej dobrze. Nowe otwarcie Vivy zbiega się z odejściem szefa polskiego oddziału.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD]

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej