Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat
ilość wyników: 15

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów marketing

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Do wygrania: smartfony, słuchawki, bilety na mecze, abonamenty komórkowe i telewizyjne oraz gadżety UEFA.

Czytaj więcej
Plus reklamuje Ligę Mistrzów w Ipli [wideo] reklama

Plus reklamuje Ligę Mistrzów w Ipli [wideo]

Operator oferuje oglądanie meczów bez opłat za transfer danych.

Czytaj więcej
Polsat kupuje Eleven Sports media-tv

Polsat kupuje Eleven Sports

Za 50 proc. plus 1 udział zapłaci 163,5 mln zł.

Czytaj więcej
UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód" reklama

UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej media-tv

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej
"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie media-tv

"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie

Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.

Czytaj więcej
Trzy nowości w wiosennej ramówce Polsatu media-tv

Trzy nowości w wiosennej ramówce Polsatu

Na antenę wraca show "Idol" i serial "Daleko od noszy".

Czytaj więcej
Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny media-tv

Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny

Polsat Doku zadebiutuje w pierwszej połowie lutego br.

Czytaj więcej
Super Polsat już na początku stycznia 2017 r. media-tv

Super Polsat już na początku stycznia 2017 r.

Będzie dostępny w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX 2), platformach satelitarnych i sieciach kablowych.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej