ilość wyników: 45
Tak wynika z ich sprawozdań finansowych.
Czytaj więcej4,1% wzrostu to mniej więcej tyle ile urósł cały rynek reklamy telewizyjnej w Polsce.
Czytaj więcejDla porównania, w 2009 r. takich programów było 436. Zdaniem analityków Wavemakera, wyłączając sport, gdzie wielomilionowe "złote strzały" jeszcze padają, epoka 5-milionowych publiczności cyklicznych programów w linearnej TV bezpowrotnie minęła.
Czytaj więcejW planach dwie nowości i wiele kontynuacji.
Czytaj więcejWojna z Ukrainą w błyskawicznym tempie zmieniła polskie społeczeństwo. Niesienie pomocy uchodźcom stało się głównym tematem w mediach i w codziennych rozmowach. Rodzime firmy, w tym telekomy, sieci handlowe i firmy przewozowe, zareagowały również natychmiast, na różne sposoby pomagając Ukraińcom.
Czytaj więcejTak uważa 58% polskich internautów.
Czytaj więcejMarka partnerem "Family Food Fight. Pojedynek na smaki".
Czytaj więcejLiderem pod względem obiektywności informacji jest TVN24. 57% badanych odpowiedziało "zdecydowanie nie" na pytanie o to, czy stacja ta powinna utracić koncesję na nadawanie w Polsce.
Czytaj więcejWojciech Mecwaldowski nową twarzą marki Plus.
Czytaj więcejCyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box.
Czytaj więcej