ilość wyników: 6
Rewolucja w polskich mediach rozpisana jest nie na dni, ale na miesiące i nie dotyczy jedynie TVP, Polskiego Radia i PAP, ale również Rady Mediów Narodowych, KRRiT, prasy regionalnej i być może domu mediowego Sigma Bis.
Czytaj więcejPołączenie TVP, Polskiego Radia i PAP-u w jedną firmę, ośrodki regionalne jako niezależne spółki, likwidacja abonamentu RTV i mniej reklam.
Czytaj więcejKontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.
Czytaj więcejDo końca br. liczba automatów pocztowych firmy wzrośnie do 3,2 tys. szt.
Czytaj więcejTeam pod przewodnictwem Jana Majle, szefa kreacji Ogilvy & Mather, zaangazowal media do udzialu w akcji. Zeby uswiadomic, jak wazne jest stosowanie znakow diakrytycznych, pozyskali wsparcie w radiu, telewizji, portalach internetowych, prasie i wsrod polskich artystow.
Czytaj więcej