Wyniki wyszukiwania dla tagu - polska-telefonia-cyfrowa
ilość wyników: 16

Heyah stawia na internet marketing

Heyah stawia na internet

T-Mobile gruntownie odświeża ofertę swojej drugiej marki. W ślad za tym ma pójść także nowa komunikacja.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem marketing

Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem

Chociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.

Czytaj więcej
Telekomy pod wpływem efektu Solorza marketing

Telekomy pod wpływem efektu Solorza

Czy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?

Czytaj więcej
Zarobić na melomanach marketing

Zarobić na melomanach

Sieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.

Czytaj więcej
Lumia jak światło w tunelu marketing

Lumia jak światło w tunelu

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej
Play bez szaleństw marketing

Play bez szaleństw

Swój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.

Czytaj więcej
Większy może więcej [wywiad] marketing

Większy może więcej [wywiad]

Grzegorz Bors, członek zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż, mówi, co przyniosła zmiana marki Era na T-Mobile i czy telekomy będą zmniejszały nakłady na reklamy.

Czytaj więcej
Operatorzy MVNO, wersja 2.0 marketing

Operatorzy MVNO, wersja 2.0

Czy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?

Czytaj więcej
Playowe wojny cenowe marketing

Playowe wojny cenowe

Po raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.

Czytaj więcej
Nagroda czy problem MEC-u opinie

Nagroda czy problem MEC-u

Przejęcie przez MEC obsługi Henkel Polska na pewno było bolesne dla Optimum Media OMD. Tym bardziej że - jak twierdzi Jakub Bierzyński, szef grupy OMG - MEC zaproponował bardzo niskie koszty. Marketer i MEC twierdzą, że ważna przy wyborze była także proponowana strategia mediowa.

Czytaj więcej