Wyniki wyszukiwania dla tagu - polskie-radio
ilość wyników: 14

RMF nadal liderem, Trójka z historycznie niską słuchalnością media-radio

RMF nadal liderem, Trójka z historycznie niską słuchalnością

W badaniu KBR w zakresie sieci Eska wyprzedza Audytorium 17.

Czytaj więcej
Startuje Polskie Radio Literatura media-radio

Startuje Polskie Radio Literatura

Nowej stacji można słuchać od nocy z 24 na 25 czerwca br. na platformie cyfrowej DAB +, w internecie oraz poprzez aplikację mobilną.

Czytaj więcej
MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP media-tv

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Czytaj więcej
Cyfrowe Radio Chopin ruszy 1 października media-radio

Cyfrowe Radio Chopin ruszy 1 października

Z okazji obchodów 80-lecia Programu Drugiego Polskiego Radia od października będzie można przez całą dobę słuchać polskiej muzyki klasycznej.

Czytaj więcej
Audytorium 17 aktywizuje działania media-radio

Audytorium 17 aktywizuje działania

Jednocześnie zmienia identyfikację wizualną i uruchamia nową stronę internetową.

Czytaj więcej
Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa media-radio

Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa

Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.

Czytaj więcej
"Bo we mnie jest seks", czyli młode wokalistki śpiewają Kalinę Jędrusik w Studiu Piosenki Teatru Polskiego Radia. PROMOCJA

"Bo we mnie jest seks", czyli młode wokalistki śpiewają Kalinę Jędrusik w Studiu Piosenki Teatru Polskiego Radia.

Najbliższy koncert w ramach spotkań Studia Piosenki Teatru Polskiego Radia zapowiada się znakomicie. - Usłyszymy młode wokalistki interpretujące utwory z repertuaru Kaliny Jędrusik - zapowiadają Janusz Kukuła i Janusz Gast, pomysłodawcy przedsięwzięcia.

Czytaj więcej
Szum wokół radia cyfrowego media-radio

Szum wokół radia cyfrowego

Cyfryzacja radia nadal dzieli branżę. Polskie Radio zwiększa zasięg techniczny w systemie DAB+, ale nadawcy komercyjni wolą inwestować wyłącznie w internet. W przyszłości na rynku mogą nieco zamieszać także dostawcy usług streamingu muzyki.

Czytaj więcej
Joker namieszał w eterze media-radio

Joker namieszał w eterze

Do nowego pakietu reklamowego Polskiego Radia zastrzeżenia zgłosiła Grupa RMF. Druga strona odpiera zarzuty, a media plannerzy w nowym pakiecie szukają nowych możliwości.

Czytaj więcej
Zmiana warty w Young & Rubicam Brands opinie

Zmiana warty w Young & Rubicam Brands

Petr Havlíček, CEO Y&R w regionie CEE, nie wyklucza kandydatury Tomasza Wojciechowskiego na stanowisko szefa kreacji w agencji. - Decyzję o mianowaniu dyrektora kreatywnego podejmie Michał Kazimierczak, nowy CEO Grupy Y&R Brands w Polsce, który dołączy do nas w maju - dodaje.

Czytaj więcej