Wyniki wyszukiwania dla tagu - posterscope-polska
ilość wyników: 4

Start-up o wielu twarzach marketing

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa reklama

Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa

Trenerka fitnessu promuje linię Women Must Haves w internecie i na outdoorze.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital media-ooh

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
Rynek OOH wymaga współpracy [WYWIAD] media-ooh

Rynek OOH wymaga współpracy [WYWIAD]

Annie Rickard, prezes Posterscope Worldwide, apeluje do polskiej branży OOH o współpracę w zakresie jednego standardu badawczego. Wskazuje też, że Polska ma sporo do nadrobienia, jeśli chodzi o media digital.

Czytaj więcej