Wyniki wyszukiwania dla tagu - pracuj-pl
ilość wyników: 8
Marta Niemira: Szukając informacji, zwracamy się ku podcastom media-internet

Zaufanie słuchaczy zdobyte przez twórców niezależnych podcastów przekłada się w dużej mierze na całą kategorię - mówi Marta Niemira, założycielka agencji Słucham, jurorka konkursu Kreatura’23.

Czytaj więcej
Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio] marketing

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Czytaj więcej
Pracuj.pl startuje z nową odsłoną kampanii [wideo] reklama

Za koncepcję kreatywną platformy "W środowisku Pracuj.pl" odpowiada agencja Brasil.

Czytaj więcej
Wartość polskiego rynku sponsoringu e-sportu to 32 mln zł marketing

Raport Sponsoring Insight oraz Polskiej Ligi Esportowej pokazuje potencjał marketingowy tego obszaru.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Pracuj.pl rusza z największą kampanią w historii marki [wideo] reklama

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Pracuj.pl szuka "Rekinów sprzedaży" reklama

Działania realizują agencje Vacaloca i Performics.

Czytaj więcej
Reklama nie rozpieszcza pracowników reklama

Rynek pracy w reklamie jest wyjątkowo niestabilny: nieprzyjazny dla freelancerów, niepewny dla pracowników etatowych. Najsprawniej krążą po nim młodzi specjaliści od digitalu, zmieniający pracę szybciej niż rękawiczki.

Czytaj więcej