ilość wyników: 8
Zaufanie słuchaczy zdobyte przez twórców niezależnych podcastów przekłada się w dużej mierze na całą kategorię - mówi Marta Niemira, założycielka agencji Słucham, jurorka konkursu Kreatura’23.
Czytaj więcejPomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.
Czytaj więcejZa koncepcję kreatywną platformy "W środowisku Pracuj.pl" odpowiada agencja Brasil.
Czytaj więcejRaport Sponsoring Insight oraz Polskiej Ligi Esportowej pokazuje potencjał marketingowy tego obszaru.
Czytaj więcejAlgorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
Czytaj więcejDziałania realizują agencje Vacaloca i Performics.
Czytaj więcejRynek pracy w reklamie jest wyjątkowo niestabilny: nieprzyjazny dla freelancerów, niepewny dla pracowników etatowych. Najsprawniej krążą po nim młodzi specjaliści od digitalu, zmieniający pracę szybciej niż rękawiczki.
Czytaj więcej