Wyniki wyszukiwania dla tagu - premium-tv
ilość wyników: 6
Viacom rusza z kanałem Nicktoons media-tv

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Czytaj więcej
Konsekwentnie do przodu [wywiad] media-tv

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, opowiada o ostatnich wydarzeniach w stacjach i najbliższych planach firmy. Nadawca wierzy, że zrealizuje swój plan wzrostu udziałów rynkowych.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce media-tv

Kilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej