ilość wyników: 6
Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.
Czytaj więcejDariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, opowiada o ostatnich wydarzeniach w stacjach i najbliższych planach firmy. Nadawca wierzy, że zrealizuje swój plan wzrostu udziałów rynkowych.
Czytaj więcejWydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.
Czytaj więcejPrzewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.
Czytaj więcejKilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.
Czytaj więcejEwa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.
Czytaj więcej