Wyniki wyszukiwania dla tagu - procter-gamble
ilość wyników: 38

P&G ogłasza CEO Challenge marketing

P&G ogłasza CEO Challenge

Ruszyła globalna edycja konkursu.

Czytaj więcej
Hanna Jackowska na czele Leo Burnett reklama

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Czytaj więcej
Gillette daje możliwość personalizacji maszynki marketing

Gillette daje możliwość personalizacji maszynki

Polscy konsumenci mogą zamówić zaprojektowane przez siebie maszynki serii Fusion.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Rynek reklamy TV nadal rośnie

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej
Marketing z celem opinie

Marketing z celem

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
Zatarte granice kategorii opinie

Zatarte granice kategorii

Porządek, który charakteryzował: kategorie produktu, modele konsumpcji i okoliczności nabywania dóbr - zanika i objawia nam nowy krajobraz - pisze Filiberto Amati, konsultant marketingowy, autor książki "Co-creation: Mystery Solved!", która ma wkrótce się ukazać w języku polskim.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Rok 2014 - wzrosty i spadki

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Mundial okiem analityka TV

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej