Wyniki wyszukiwania dla tagu - procter-gamble
ilość wyników: 44

P&G kupuje First Aid Beauty marketing

P&G kupuje First Aid Beauty

Amerykański producent kosmetyków, artykułów higienicznych i chemii gospodarczej Procter & Gamble powiększa portfel produktów do pielęgnacji skóry i przejmuje istniejącą od 2009 r. amerykańską markę First Aid Beauty.

Czytaj więcej
Piękno z głębią marketing

Piękno z głębią

Coty przejąwszy markę Max Factor od Procter & Gamble postanowiła retargetować ją i zupełnie zmienić strategię jej prowadzenia. O globalnym badaniu, które stało się podwaliną reorientacji komunikacji marki, rozmawiamy z Sheilą Chaiban, globalną wiceprezeską Max Factor.

Czytaj więcej
Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS reklama

Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.

Czytaj więcej
Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo" reklama

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Czytaj więcej
Coty retargetuje markę Max Factor marketing

Coty retargetuje markę Max Factor

Firma pracuje nad nową komunikacją i portfolio swojej nowej marki - dla kobiet między 35. a 55. rokiem życia.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
P&G ogłasza CEO Challenge marketing

P&G ogłasza CEO Challenge

Ruszyła globalna edycja konkursu.

Czytaj więcej
Hanna Jackowska na czele Leo Burnett reklama

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Czytaj więcej
Gillette daje możliwość personalizacji maszynki marketing

Gillette daje możliwość personalizacji maszynki

Polscy konsumenci mogą zamówić zaprojektowane przez siebie maszynki serii Fusion.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej