ilość wyników: 14
Każdego roku do raportu "Agencje i Domy Mediowe" dołączamy mapę, która przekrojowo opisuje sieć powiązań i zależności podmiotów tworzących polski rynek reklamy. Za każdym razem mapie towarzyszy plastyczny obraz tej złożonej biznesowej układanki.
Czytaj więcejRealizacja: FCB Bridge2Fun i Propeller.
Czytaj więcejKreacją zajęła się agencja Red8.
Czytaj więcejKampania w telewizji i online promuje aplikację mobilną banku.
Czytaj więcejŠkoda, od 10 lat lider polskiego rynku samochodowego, otrzymała wyróżnienie w naszym raporcie "Marka/Marketer" m.in. za to, że "nie osiada na laurach, nadal szuka i eksperymentuje". Prezentujemy z tej okazji kulisy powstania najnowszej kampanii Skody przygotowanej przez agencję Isobar.
Czytaj więcejRuszyła zintegrowana kampania, media zaplanował i kupił PHD Rocket.
Czytaj więcejTotalizator Sportowy promuje grę na smartfonach i przez internet.
Czytaj więcejTotalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".
Czytaj więcejZmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.
Czytaj więcejDziałania przygotowały m.in. Zenith i Red8.
Czytaj więcej