Wyniki wyszukiwania dla tagu - puls-biznesu
ilość wyników: 13

Małżeństwo Lewandowskich inwestuje w portal ślubny media-internet

Małżeństwo Lewandowskich inwestuje w portal ślubny

Robert i Anna Lewandowscy zainwestowali 3,5 mln zł w serwis ślubny Wedding.pl.

Czytaj więcej
Arctic wraca do gry marketing

Arctic wraca do gry

Marka z portfolio Hoop Polska chce ponownie zawalczyć o rynek - tym razem proponuje nowe warianty wód funkcjonalnych.

Czytaj więcej
Dobrodziejstwo inwentarza marketing

Dobrodziejstwo inwentarza

Rosyjskie embargo wbrew pozorom wcale mocno nie zabolało Polski. Konsumpcja wieprzowiny wzrasta. Podobnie wydatki reklamowe największych producentów wędlin i mięsa - pod strzechy dotarł komunikat, że tam, gdzie konkurencja, konieczny jest solidny branding.

Czytaj więcej
Czy #my to zjemy? opinie

Czy #my to zjemy?

W ostatnim czasie social media zdominowały dwie akcje: #jedzjablka i Ice Buckett Challenge. O ile ta druga ma charakter globalny, o tyle uczestnictwo w pierwszej ma być dla niektórych potwierdzeniem patriotyzmu. Co my mamy z tej akcji oprócz ton jabłek do zagospodarowania?

Czytaj więcej
Skurcz (po)izotoniczny marketing

Skurcz (po)izotoniczny

Jeszcze nie skończył się spór FoodCare z Dariuszem Michalczewskim, a teraz firma stanęła w obliczu oskarżenia o bezprawne wykorzystanie na etykietach napojów logotypu FC Barcelony.

Czytaj więcej
Marketing hotelowy - czy raczej partyzancki... opinie

Marketing hotelowy - czy raczej partyzancki...

Jak się ma marketing hotelowy w Polsce? Czy hotele korzystają z możliwości, jakie dają dzisiejsze kanały komunikacji? I co daje im dołączenie do sieci renomowanych hotelowych marek?

Czytaj więcej
Energetyki czeka blackout? marketing

Energetyki czeka blackout?

Kategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?

Czytaj więcej
Język polski jest ą-ę opinie

Język polski jest ą-ę

Team pod przewodnictwem Jana Majle, szefa kreacji Ogilvy & Mather, zaangazowal media do udzialu w akcji. Zeby uswiadomic, jak wazne jest stosowanie znakow diakrytycznych, pozyskali wsparcie w radiu, telewizji, portalach internetowych, prasie i wsrod polskich artystow.

Czytaj więcej
Płatny kontent gra piano media-prasa

Płatny kontent gra piano

Oferujemy nie tylko platformę technologiczną, ale także wartość dodaną - analizujemy, które treści mają potencjał jako płatne - mówi Peter Richards, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny za kontakty ze środkową i północną Europą Piano Media.

Czytaj więcej
Szymon Majewski działa! marketing

Szymon Majewski działa!

Bank PKO BP dzięki reklamom z celebrytą pozyskał w ciągu roku 460 tys. nowych klientów.

Czytaj więcej