ilość wyników: 13
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Pomysły.
Czytaj więcejChcemy pracować dla klientów nieusatysfakcjonowanych obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów - wyjaśnia Jan Mirosław, były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's.
Czytaj więcejZostał nim amerykański piłkarz pochodzenia chorwackiego - Christian Pulisic.
Czytaj więcejMarka uhonorowała urugwajskiego piłkarza specjalną edycją butów Future Z i przekazała 500 piłek młodzieżowym drużynom w każdym z miast, w których występował w trakcie zawodowej kariery.
Czytaj więcejMarka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.
Czytaj więcejW kampanii Youngsters wystąpili profesjonalni tancerze, z których każdy specjalizuje się w innym stylu.
Czytaj więcejRozmawiamy o tym, jak trudno przeforsować nieszablonowe pomysły, gdzie rola kobiet odbiega od standardowej, tradycyjnie jej przypisanej w reklamie. Wydaje się to trudne przez obawy, że klient nie zaakceptuje takiego pomysłu. Ten strach jest chyba głównym hamulcem postępu - mówi Agata Tomaszewska.
Czytaj więcejMedia w Polsce kupuje dla tej firmy OMD Media Direction.
Czytaj więcej