Wyniki wyszukiwania dla tagu - pwc
ilość wyników: 13

OOH bez kleju i papieru media-ooh

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie 
to wyraźny trend na najbardziej 
rozwiniętych rynkach. W Polsce też 
dzieje się w tym obszarze dużo, 
ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
AdEx: W I kwartale br. reklama online przekroczyła 1 mld zł reklama

AdEx: W I kwartale br. reklama online przekroczyła 1 mld zł

Znaczny wpływ na wzrost ma reklama w urządzeniach mobilnych, która wróciła do wysokiego dwucyfrowego indeksu wzrostu (33 proc.).

Czytaj więcej
IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV reklama

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Czytaj więcej
AdEx: Po III kwartałach ub.r. reklama online wzrosła o 6 proc. reklama

AdEx: Po III kwartałach ub.r. reklama online wzrosła o 6 proc.

Wartość rynku wyniosła w omawianym okresie 2,69 mld zł.

Czytaj więcej
Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać? opinie

Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać?

Konsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?

Czytaj więcej
AdEx: w I kwartale br. reklama online urosła o 10 proc. media-internet

AdEx: w I kwartale br. reklama online urosła o 10 proc.

Kluczowy wpływ na dwucyfrową dynamikę mają globalni gracze oraz segment ogłoszeń.

Czytaj więcej
AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016 media-internet

AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

Według badania AdEx - zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - w roku 2016 wartość reklamy cyfrowej w Polsce wzrosła o ponad 440 mln zł względem roku wcześniejszego i zanotowała 14 proc. wzrostu.

Czytaj więcej
Provident dyskredytuje słabszych konkurentów? marketing

Provident dyskredytuje słabszych konkurentów?

Sprawę rozstrzygnie sąd.

Czytaj więcej
AdEx: w I kwartale br. reklama internetowa wzrosła o ponad 13 proc. media-internet

AdEx: w I kwartale br. reklama internetowa wzrosła o ponad 13 proc.

Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Koniec magii iPada?

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej