Wyniki wyszukiwania dla tagu - radio-zet
ilość wyników: 11

French Touch powraca do Polski marketing

French Touch powraca do Polski

Rusza czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęci Polaków do odkrywania Francji na nowo.

Czytaj więcej
Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl media-internet

Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl

Redaktorem naczelnym magazynu pozostaje Paweł Zielewski.

Czytaj więcej
Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce marketing

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Katarzyna Buszkowska dyrektorem informacji w Radiu Zet media-radio

Katarzyna Buszkowska dyrektorem informacji w Radiu Zet

Na stanowisku zastępuje Daniela Adamskiego, który pełnił tę funkcję od ośmiu lat.

Czytaj więcej
Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet media-radio

Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet

Była dziennikarka RDC poprowadzi wakacyjne pasma weekendowe i plenerowe audycje stacji.

Czytaj więcej
Skoda tworzy serial dla kobiet marketing

Skoda tworzy serial dla kobiet

Za projekt odpowiada GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia media-radio

Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia

Flagowa stacja Grupy Eurozet świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji własnym sumptem wydała książkę "Moje Radio Zet", będące zapisem rozmowy Joanny Jurczenko-Topolskiej z wybitną postacią polskich mediów i założycielem Radia Zet - Andrzejem Woyciechowskim.

Czytaj więcej
Język polski jest ą-ę opinie

Język polski jest ą-ę

Team pod przewodnictwem Jana Majle, szefa kreacji Ogilvy & Mather, zaangazowal media do udzialu w akcji. Zeby uswiadomic, jak wazne jest stosowanie znakow diakrytycznych, pozyskali wsparcie w radiu, telewizji, portalach internetowych, prasie i wsrod polskich artystow.

Czytaj więcej
Rebranding J.K. Rowling kultywator-branzowy

Rebranding J.K. Rowling

Powieść "Trafny wybór" autorki "Harry'ego Pottera" to przykład niestandardowych działań promocyjnych wydawnictwa Znak. Promocja książki w Polsce tylko nieznacznie różniła się od zagranicznej.

Czytaj więcej