Wyniki wyszukiwania dla tagu - radio-zet
ilość wyników: 9

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce marketing

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Katarzyna Buszkowska dyrektorem informacji w Radiu Zet media-radio

Katarzyna Buszkowska dyrektorem informacji w Radiu Zet

Na stanowisku zastępuje Daniela Adamskiego, który pełnił tę funkcję od ośmiu lat.

Czytaj więcej
Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet media-radio

Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet

Była dziennikarka RDC poprowadzi wakacyjne pasma weekendowe i plenerowe audycje stacji.

Czytaj więcej
Skoda tworzy serial dla kobiet marketing

Skoda tworzy serial dla kobiet

Za projekt odpowiada GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia media-radio

Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia

Flagowa stacja Grupy Eurozet świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji własnym sumptem wydała książkę "Moje Radio Zet", będące zapisem rozmowy Joanny Jurczenko-Topolskiej z wybitną postacią polskich mediów i założycielem Radia Zet - Andrzejem Woyciechowskim.

Czytaj więcej
Język polski jest ą-ę opinie

Język polski jest ą-ę

Team pod przewodnictwem Jana Majle, szefa kreacji Ogilvy & Mather, zaangazowal media do udzialu w akcji. Zeby uswiadomic, jak wazne jest stosowanie znakow diakrytycznych, pozyskali wsparcie w radiu, telewizji, portalach internetowych, prasie i wsrod polskich artystow.

Czytaj więcej
Rebranding J.K. Rowling kultywator-branzowy

Rebranding J.K. Rowling

Powieść "Trafny wybór" autorki "Harry'ego Pottera" to przykład niestandardowych działań promocyjnych wydawnictwa Znak. Promocja książki w Polsce tylko nieznacznie różniła się od zagranicznej.

Czytaj więcej
Rok Facebooka opinie

Rok Facebooka

- Największy serwis społecznościowy na świecie stał się główną platformą komunikacji nie tylko dla użytkowników indywidualnych, ale również brandów, które wykorzystują potencjał social mediów do realizowania swoich celów wizerunkowych i sprzedażowych - pisze Maciej Dutkowski, community manager w MRM

Czytaj więcej