ilość wyników: 9
Dwa nowe spoty stworzyła dla banku agencja Opus B.
Czytaj więcejKreację przygotował PZL.
Czytaj więcejNa czele nowej struktury staje Wioleta Wróbel.
Czytaj więcejWcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.
Czytaj więcejBogusław Wołoszański prezentuje nową marką Liberty Ubezpieczenia. Po siedmiu latach firma zdecydowała, że nie chce być kojarzona tylko z ubezpieczeniami direct.
Czytaj więcej- Firmy wiele wysiłku wkładają w planowanie komunikacji, często problem leży jednak głębiej, kiedy w portfolio są nudne produkty - mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel firmy projektującej innowacje Touch Ideas.
Czytaj więcejJarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.
Czytaj więcejWojciech Mierowski, partner i dyrektor kreatywny agencji BNA, ocenia działania wizerunkowe dużych firm, jakich sporo mieliśmy w ostatnim roku.
Czytaj więcejChociaż banki najmocniej obecnie rywalizują o posiadaczy rachunków osobistych i najchętniej zatrudniają do tego znane i lubiane postaci, to bynajmniej nie wyczerpuje to ich zabiegów. Próbują ściągnąć do siebie klientów na różne sposoby... czasem nawet nietypowe.
Czytaj więcej