Wyniki wyszukiwania dla tagu - red-bull
ilość wyników: 8

Partnerstwa marek przy premierach gier opinie

Partnerstwa marek przy premierach gier

- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.

Czytaj więcej
Kontent rządzi - nie tylko w Londynie opinie

Kontent rządzi - nie tylko w Londynie

O imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.

Czytaj więcej
Energetyki czeka blackout? marketing

Energetyki czeka blackout?

Kategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?

Czytaj więcej
Kot z piwem nie działa marketing

Kot z piwem nie działa

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

Czytaj więcej
Agencje i domy mediowe świętują imprezownia

Agencje i domy mediowe świętują

Gala nagród "Media & Marketing Polska" była okazją do spotkania branży.

Czytaj więcej
Grey i MediaCom triumfują marketing

Grey i MediaCom triumfują

Redakcja "MMP" przyznała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek i marketerów.

Czytaj więcej
Operatorzy MVNO, wersja 2.0 marketing

Operatorzy MVNO, wersja 2.0

Czy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?

Czytaj więcej
Monster doda energii Coca-Coli? marketing

Monster doda energii Coca-Coli?

Coca-Cola HBC Polska buduje na polskim rynku dystrybucję napoju energetycznego Monster Energy Drink. Tymczasem walka pomiędzy markami energetyków trwa na dobre, czego dowodem jest zmiana układu sił w tej kategorii napojów.

Czytaj więcej