Wyniki wyszukiwania dla tagu - reebok
ilość wyników: 6

Zmiany w strukturach CCC marketing

Zmiany w strukturach CCC

Zofia Korecka-Rejczak nowym global marketing directorem. Firma tworzy również własny dział komunikacji i PR.

Czytaj więcej
Sklep, w którym można płacić wysiłkiem marketing

Sklep, w którym można płacić wysiłkiem

Reebok Fit Shop wprowadza komunikacyjnie agencja Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Raj Carrie Bradshaw panie-przodem

Raj Carrie Bradshaw

W londyńskim Muzeum Victorii i Alberta można oglądać na pozór niewielką wystawę o historii obuwia - "Pleasure and pain" sponsorowaną przez markę Clarks.

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

Nie mobile i nie content

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Bardziej kobiecy Adidas marketing

Bardziej kobiecy Adidas

Po pierwszej - męskiej, piłkarskiej - połowie roku w drugiej marka skupia się mocno na kobietach i chce w tej grupie docelowej odświeżyć wizerunek.

Czytaj więcej