ilość wyników: 19
Zaufanie słuchaczy zdobyte przez twórców niezależnych podcastów przekłada się w dużej mierze na całą kategorię - mówi Marta Niemira, założycielka agencji Słucham, jurorka konkursu Kreatura’23.
Czytaj więcejPodsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Czytaj więcejO budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.
Czytaj więcejStaramy się traktować klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani - mówi Bartłomiej Pawluk, prezes Zjednoczenie.com.
Czytaj więcejKolejne odcinki "Z pokolenia na pokolenie" będą emitowane przez sześć tygodni w każdy czwartek.
Czytaj więcejW raporcie o pokoleniu osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 r. mówią jego przedstawiciele angażujący się w działania prospołeczne i proekologiczne na Facebooku i Instagramie.
Czytaj więcejWłaściciel marki Reserved będzie wypowiadać umowy najmu w centrach handlowych.
Czytaj więcejRóżne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.
Czytaj więcejKendall Jenner twarzą międzynarodowych działań sieci odzieżowej.
Czytaj więcejZwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy 16 lipca br.
Czytaj więcej