ilość wyników: 23
Pierwszym ambasadorem inicjatywy został miesiąc temu Artur Rojek.
Czytaj więcejKulisy akcji promocyjnych Unique One odsłaniają Grzegorz Bonder, Aleksandra Izraelska i Maciej Olszanka.
Czytaj więcejGlobalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.
Czytaj więcejCodziennie do wygrania są nagrody z puli 1,5 mln produktów. W maju odbędzie się losowanie nagrody głównej - 150 tys. zł.
Czytaj więcejSieć drugi rok z rzędu cieszyła się największą popularnością wśród użytkowników aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupów.
Czytaj więcejW konkursie dla młodych reżyserów wręczono 10 nagród i wyróżnień.
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejMarketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.
Czytaj więcejNa podium znalazły się także Lidl i Empik.
Czytaj więcejWpłynęło ponad 1,5 tys. scenariuszy.
Czytaj więcej