Wyniki wyszukiwania dla tagu - rossmann
ilość wyników: 14

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe reklama

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Rossmann wchodzi w układy z Amazonem marketing

Rossmann wchodzi w układy z Amazonem

Jako pierwsza sieć z niemieckiej pierwszej dziesiątki detalistów drogerie Rossmann będą współpracować z Amazonem w dostawie produktów w ramach szybkiego serwisu Prime Now.

Czytaj więcej
Znamy zwycięzców IV edycji Papaya Young Directors reklama

Znamy zwycięzców IV edycji Papaya Young Directors

Grand Prix za film dla Link4 "Back" otrzymał Jakub Gutkowski.

Czytaj więcej
Już dziś startuje IV edycja konkursu dla	młodych filmowców Papaya Young Directors! PROMOCJA

Już dziś startuje IV edycja konkursu dla młodych filmowców Papaya Young Directors!

Nieważne, gdzie stawiasz kamerę. Ważne jest - po co? - Krzysztof Kieślowski

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Startuje Papaya Young Directors [wideo] reklama

Startuje Papaya Young Directors [wideo]

Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.

Czytaj więcej
Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce panie-przodem

Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce

Meaningful Brands to badanie własne Havas Media Group, pierwsza światowa platforma, która mierzy siłę marek w realnej poprawie życia konsumentów.

Czytaj więcej
Pocałunek Houellebecqa panie-przodem

Pocałunek Houellebecqa

"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
Wierzę w efekt szminki marketing

Wierzę w efekt szminki

Jolanta Bigus, dyrektor marketingu Oriflame, opowiada o przewadze, jaką daje sprzedaż bezpośrednia w okresie spowolnienia gospodarczego.

Czytaj więcej