Wyniki wyszukiwania dla tagu - rzeczpospolita
ilość wyników: 18

Tomasz Molga i Beata Kitowska dołączają do Wirtualnej Polski media-internet

Tomasz Molga i Beata Kitowska dołączają do Wirtualnej Polski

Molga był wcześniej dziennikarzem NaTemat.pl, a Kitowska - fotoedytorką dodatków lokalnych w "Gazecie Wyborczej".

Czytaj więcej
Nowy dyr. generalny ds. komercyjnych w Gremi Media media-prasa

Nowy dyr. generalny ds. komercyjnych w Gremi Media

Nowe stanowisko obejmuje Marcin Kowalczyk.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Słodkie wyzwanie Herbapolu marketing

Słodkie wyzwanie Herbapolu

Firma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.

Czytaj więcej
Czy polskie firmy wykorzystują potencjał YouTube? media-internet

Czy polskie firmy wykorzystują potencjał YouTube?

Powstał raport Chimney’s YouTop100 z rankingiem najefektywniejszych polskich firm w obszarze internetowej komunikacji wideo.

Czytaj więcej
Anna Kozicka-Kołaczkowska wzorem dla dziennikarzy? opinie

Anna Kozicka-Kołaczkowska wzorem dla dziennikarzy?

Jak prasa chce budować swoją wiarygodność i konkurować z internetem, skoro niektóre tytuły nie potrafią nawet dobrać odpowiednich autorów?

Czytaj więcej
Misiu, przygarnij "Rzepę" media-prasa

Misiu, przygarnij "Rzepę"

Celem Gremi Media jest przywrócenie rynkowi "starej dobrej Rzepy". Jak pokazały badania wydawnictwa, to, z czym najbardziej kojarzy się dziennik, to jego kompleksowość. Choć obecne zmiany bardziej mają wzmocnić jej tematyczny charakter. Taki, za który zawsze była doceniana.

Czytaj więcej
Czy czeka nas tytoniowa prohibicja? marketing

Czy czeka nas tytoniowa prohibicja?

Jeżeli Bruksela przeforsuje obostrzenia dotyczące handlu papierosami w najbardziej rygorystycznej z proponowanych wersji, to obudzimy się w zupełnie nowej rzeczywistości.

Czytaj więcej
Płatny kontent gra piano media-prasa

Płatny kontent gra piano

Oferujemy nie tylko platformę technologiczną, ale także wartość dodaną - analizujemy, które treści mają potencjał jako płatne - mówi Peter Richards, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny za kontakty ze środkową i północną Europą Piano Media.

Czytaj więcej
Ninja nie chodzi do banku marketing

Ninja nie chodzi do banku

Czy miejski wojownik okaże się tak skuteczny jak dżentelmeni w melonikach?

Czytaj więcej