ilość wyników: 6
Samo zastosowanie technologii bez zrozumienia realnych potrzeb klientów to wydawanie wielkich pieniędzy w sposób nieefektywny, raczej łatanie dziur niż prawdziwa zmiana podejścia. Odpowiedzią jest transformacja klientocentryczna - przekonuje Jakub Nawrocki, lead UX researcher w Future Mind.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
Czytaj więcejBardzo szerokie kompetencje sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla każdego marketera, który myśli o transformacji cyfrowej swojego biznesu - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.
Czytaj więcejPodczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Czytaj więcejRynek technologii marketingowych rozwija się w niesamowitym tempie. Według różnych źródeł, działa na nim obecnie około 5000 dostawców technologii marketingowych, podczas, gdy w 2011 roku było ich zaledwie 150.
Czytaj więcejCo to jest podróż klienta (Customer Journey)? Jak zbudować widok 360 stopni? Jak wykorzystać technologię do zburzenia silosów organizacyjnych? Na te i inne pytania odpowiadają Maciej Dakowicz i Werner Puchert z Deloitte Digital.
Czytaj więcej