Wyniki wyszukiwania dla tagu - salesforce
ilość wyników: 6
Halo tu klient - jak stworzyć skuteczną strategię komunikacji marketing

Samo zastosowanie technologii bez zrozumienia realnych potrzeb klientów to wydawanie wielkich pieniędzy w sposób nieefektywny, raczej łatanie dziur niż prawdziwa zmiana podejścia. Odpowiedzią jest transformacja klientocentryczna - przekonuje Jakub Nawrocki, lead UX researcher w Future Mind.

Czytaj więcej
32 marki nominowane do nagrody Best Brands 2022 marketing

Zwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Czytaj więcej
Joanna Czekaj: Pomagamy firmom osiągać cyfrową dojrzałość marketing

Bardzo szerokie kompetencje sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla każdego marketera, który myśli o transformacji cyfrowej swojego biznesu - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.

Czytaj więcej
DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu marketing

Podczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Czytaj więcej
MarTech wczoraj i dziś. Co nowego w 2019 roku? opinie

Rynek technologii marketingowych rozwija się w niesamowitym tempie. Według różnych źródeł, działa na nim obecnie około 5000 dostawców technologii marketingowych, podczas, gdy w 2011 roku było ich zaledwie 150.

Czytaj więcej
Wykorzystanie technologii do budowania zaangażowania klientów opinie

Co to jest podróż klienta (Customer Journey)? Jak zbudować widok 360 stopni? Jak wykorzystać technologię do zburzenia silosów organizacyjnych? Na te i inne pytania odpowiadają Maciej Dakowicz i Werner Puchert z Deloitte Digital.

Czytaj więcej