Wyniki wyszukiwania dla tagu - sar
ilość wyników: 14

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker media-inne

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Czytaj więcej
SAR: Młodzi rozczarowani tym, co oferuje im branża kreatywna reklama

SAR: Młodzi rozczarowani tym, co oferuje im branża kreatywna

Tak wynika z raportu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Króliczej Nory (sieć twórców i interpretatorów kultury).

Czytaj więcej
Kobiety w akcji reklama

Kobiety w akcji

Po raz pierwszy zarząd SKM SAR spotkał się z przedstawicielkami grupy Kobiety w Reklamie - Martą Frączek, Agatą Tomaszewską oraz Zofią Smełkówną. Efektem ma być m.in. wyrównanie proporcji płci w jury KTR.

Czytaj więcej
SAR osiągnął porozumienie z Unileverem reklama

SAR osiągnął porozumienie z Unileverem

Unilever skróci terminy płatności dla dostawców usług marketingowych z 90 do 60 dni. To efekt działań SAR i innych organizacji branżowych podjętych jeszcze w ub.r.

Czytaj więcej
Agencja "nietowarzyska" opinie

Agencja "nietowarzyska"

Zapraszanie kilkudziesięciu agencji do przetargów nie powinno być standardem. A jednak zdarza się coraz częściej.

Czytaj więcej
Ministerstwo Środowiska, śmieci i zastępy agencji opinie

Ministerstwo Środowiska, śmieci i zastępy agencji

Resort wysłał brief reklamowy do ponad 40 agencji. SAR odradza udział w przetargu. Branża jest nieźle ubawiona.

Czytaj więcej
Agencje nie chcą czekać 90 dni reklama

Agencje nie chcą czekać 90 dni

SAR planuje działania chroniące przed praktykami niektórych klientów wydłużających terminy płatności.

Czytaj więcej
Zrozumieć brief eventowy reklama

Zrozumieć brief eventowy

- Kształcenie klientów jest droga do dobrej współpracy - mówi Szymon Walkiewicz, partner Walk i prezes zarządu Klubu Agencji Eventowych.

Czytaj więcej
Nie mam swojego stylu reklama

Nie mam swojego stylu

O procesie kreatywnym, multimediach i tym, co łączy Polaków z Brazylijczykami, mówi Jarbas Agnelli, twórca multimedialny, gość odbywającego się pod auspicjami SAR Imagination Day.

Czytaj więcej
Zaryzykuj i użyj wyobraźni [wywiad] reklama

Zaryzykuj i użyj wyobraźni [wywiad]

- Relacja z klientem jest dokładnie taka sama jak z żoną - mówi Fernando Vega Olmos - JWT Worldwide creative council chairman, gość odbywającego się pod auspicjami SAR Imagination Day.

Czytaj więcej