Wyniki wyszukiwania dla tagu - screen-network
ilość wyników: 5

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa media-ooh

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital media-ooh

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę media-inne

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej