ilość wyników: 11
Shell - koncern paliwowy, którego nie trzeba nikomu przedstawiać - wybrał do globalnej współpracy mediowej Havas Media. Wokół tego tematu pojawiło się ostatnio sporo kontrowersji. Słusznych? Moim zdaniem, niekoniecznie.
Czytaj więcejNa stacjach tej sieci paliw można teraz uzbierać sześć modeli motocykli Ducati (w skali 1:18).
Czytaj więcejW przygotowaniu dwuetapowej kampanii udział wzięła Altavia Polska.
Czytaj więcejSieć paliwowa odświeża swój format gastronomiczny. J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa autorami kampanii.
Czytaj więcejZ dniem 1 maja br. Jaak Mikkel obejmie stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu.
Czytaj więcejRok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.
Czytaj więcejPolskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.
Czytaj więcejZ badania ARC Rynek i Opinia wynika, że kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (obecnie Circle K) i Orlen.
Czytaj więcejAdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.
Czytaj więcejMarka Statoil zniknie z Polski. Zastąpi ją Circle K. Rebranding piątej największej sieci stacji paliw ruszy wiosną za dwa lata.
Czytaj więcej