Wyniki wyszukiwania dla tagu - smg-krc
ilość wyników: 6

Świat jest nie tylko cyfrowy marketing

Świat jest nie tylko cyfrowy

O współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.

Czytaj więcej
Postar w zawieszeniu opinie

Postar w zawieszeniu

Pierwsze wyniki badań spółki, którą założą firmy AMS, Stroer i Clear Channel, powinny być dostępne w drugiej połowie roku. Niestety, od stycznia br., kiedy UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture, główni zainteresowani milczą.

Czytaj więcej
Maspex nawija makaron marketing

Maspex nawija makaron

Lubella należąca do Grupy Maspex sfinalizowała transakcję zakupu brandu Malma. Firma z Wadowic przejmuje jedną z najpotężniejszych niegdyś marek.

Czytaj więcej
Samo mleko marketing

Samo mleko

Właśnie rusza 12-milionowy projekt promocji mleka i przetworów mlecznych. W kampanii nie uczestniczą żadne brandy, celebryci, nie ma komunikatów na outdoorze i w telewizji. Na co idą unijne i państwowe pieniądze?

Czytaj więcej
Częstotliwość nie taka efektywna? opinie

Częstotliwość nie taka efektywna?

Pojęcia efektywnej częstotliwości i zasięgu od lat pozostają dla większości branży centralnymi punktami myślenia o efektywności kampanii mediowej. Tymczasem najczęstsza praktyka ich stosowania nie współgra z wynikami badań - twierdzi Adam Bolikowski, group account director Carat Polska.

Czytaj więcej
Justyna Kowalczyk w barwach Raiffeisena? reklama

Justyna Kowalczyk w barwach Raiffeisena?

Gwiazda sportu przedłużyła współpracę z Polbankiem o dwa lata, ale może się zdarzyć tak, że będzie reklamowała markę Raiffeisen.

Czytaj więcej