Wyniki wyszukiwania dla tagu - snapchat
ilość wyników: 13

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie media-internet

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.

Czytaj więcej
DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu marketing

DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu

Podczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Czytaj więcej
Fanta łączy reklamę zewnętrzną ze Snapchatem reklama

Fanta łączy reklamę zewnętrzną ze Snapchatem

Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.

Czytaj więcej
Doritos rezygnuje z nazwy i logo w kampanii adresowanej do pokolenia Z [wideo] reklama

Doritos rezygnuje z nazwy i logo w kampanii adresowanej do pokolenia Z [wideo]

Kampania "Inny poziom" ("Another Level") obejmuje OOH, media społecznościowe i cyfrowe oraz spot telewizyjny, który zadebiutował podczas ceremonii rozdania MTV Music Video Awards.

Czytaj więcej
McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo] reklama

McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo]

W ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata opinie

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018 media-tv

Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018

Nadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
Marketing przy piłce - kto robi to dobrze? opinie

Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Czytaj więcej
Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn media-internet

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Czytaj więcej