ilość wyników: 10
Skupiamy się głównie na komunikacji do generacji Z i kolejnych, które sukcesywnie będą dołączać do TikToka. TikTok nie jest dla nas jednym z touchpointów komunikacji w kampanii. Jest punktem wyjściowym - mówi Roman Terelak, managing partner w agencji Space Cat Industries.
Czytaj więcejSieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.
Czytaj więcejCEO firmy jest Anna Zielińska - wcześniej związana z agencją Socializer, a następnie Isobar Polska.
Czytaj więcejLemon Sky została zakupiona w całości przez JWT Warszawa. Tym samym weszła w struktury holdingu WPP.
Czytaj więcejSocializer i Lemon Sky miały być częścią międzynarodowych holdingów - odpowiednio Aegis Media i WPP. Te jednak nie zdecydowały się jeszcze na zakup aktywów. Pierwszy kwartał br. przyniesie rozwiązanie?
Czytaj więcejMomentem dużej radości w agencjach są wiadomości o wygranych przetargach. Cieszyli się ostatnio w Digital One i Socializerze.
Czytaj więcejW walizce najważniejsza jest prezentacja, bez niej przetarg nie może się odbyć. Ciekawe konkursy online'owe rozstrzygnęła m.in. Grupa Żywiec, a farmaceutyki przejrzały domy mediowe.
Czytaj więcejMaciej Bielicki, CEO Lubię to - Social Media Agency, opowiada o wynikach i planach finansowych swojej firmy. Komentuje społecznościową rzeczywistość i nie wyklucza poszukiwań branżowego inwestora.
Czytaj więcejZ Krzysztofem Winnikiem, brand managerem & social media directorem agencji Ostryga, rozmawiamy m.in. o powodach odejścia z NuOrder i planach strategicznych w nowej firmie.
Czytaj więcejZachwyt nad mediami społecznościowymi sprawnie wykorzystuje młoda agencja Socializer, która chce się pozycjonować nie jako interaktywna, lecz właśnie socialmediowa. I radzi sobie na razie bez przeszkód. Social media widzą niemal wszyscy.
Czytaj więcej