Wyniki wyszukiwania dla tagu - socialyse
ilość wyników: 11
Czas wolny w abonamencie, czyli o tym jak modele subskrypcyjne stają się częścią naszej codzienności opinie

Jak mieć wszystko czego potrzebujesz bez konieczności niepotrzebnego gromadzenia przedmiotów? Czy jako społeczeństwo doszliśmy do momentu, kiedy posiadanie czegoś na własność przestało być modne? Ba, czy ważniejsze od posiadania jest po prostu uzyskanie dostępu? - pyta Marta Nowak z Socialyse.

Czytaj więcej
Paweł Modzelewski szefem Socialyse w Havas Group media-internet

Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.

Czytaj więcej
"Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference archiwum2

Na konferencji przedstawiciele świata marketingu, mediów i technologii mówili o znaczeniu komunikacji marek w kontekście badania Meaningful Brands. Według niego nic by się nie stało, gdyby nagle 82 procent marek zniknęło z rynku.

Czytaj więcej
Fitlovers w walentynkowej kampanii perfumerii Douglas reklama

Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Czytaj więcej
Perfumerie Douglas w świątecznej odsłonie reklamowej reklama

Za działania odpowiada głównie Havas Media.

Czytaj więcej
Innowacja wymaga bycia na krawędzi - podsumowanie Havas Media Group Conference archiwum2

Podczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.

Czytaj więcej
Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach media-internet

Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.

Czytaj więcej
Uczymy się nowego języka [wywiad] marketing

Siła negocjacyjna wynika ze zrozumienia tego, co dla danego klienta trzeba kupić, aby zapewnić jego dalszy rozwój - mówi Alfonso Rodes Vila, CEO Havas Media Group.

Czytaj więcej
Zmiana warty w Havas Media Group reklama

Rewolucja na szczycie raczej nie oznacza istotnych zmian w kierunku rozwoju agencji. Zgodnie z trendami grupa ma skoncentrować się na wykorzystywaniu synergii. Swoją szansę widzi także w specjalizacji.

Czytaj więcej
Marketing hotelowy - czy raczej partyzancki... opinie

Jak się ma marketing hotelowy w Polsce? Czy hotele korzystają z możliwości, jakie dają dzisiejsze kanały komunikacji? I co daje im dołączenie do sieci renomowanych hotelowych marek?

Czytaj więcej