ilość wyników: 9
Analizy list zakupowych Listonic wskazują, że Polacy coraz częściej sięgają po piwa wyróżniające się smakiem i jakością, nawet jeśli muszą wydać na nie więcej.
Czytaj więcejProducent piwa podjął współpracę z marką modową.
Czytaj więcejNa polski rynek wejdzie pierwsza prawdziwie globalna marka cydru - Strongbow. Drugi pod względem wielkości gracz na rynku piwa chce podbić segment jabłkowego napoju.
Czytaj więcejFirma chce wykorzystać modę na miksy i w br. sprzedać o 2-4 proc. więcej piwa.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejOdświeżający napój z jabłek wprowadzają niemal równocześnie Kompania Piwowarska i Ambra. Jak jednak wypromować nową kategorię cydru, kiedy nie można jej reklamować?
Czytaj więcejZachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.
Czytaj więcejChociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.
Czytaj więcejDwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.
Czytaj więcej