ilość wyników: 15
Agencja Kool Things odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.
Czytaj więcejAmbasadorem kampanii został Quebonafide.
Czytaj więcejDziałania promocyjne będące efektem współpracy marki napojów i CD Projekt Red ruszają 19 listopada.
Czytaj więcejTak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.
Czytaj więcejStartuje kolejna kampania marketingowa marki.
Czytaj więcejTo część długofalowej kampanii #Iloveuouhater.
Czytaj więcejTo polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.
Czytaj więcejPrzewidziano także działania w mediach społecznościowych i z influencerami oraz kampanię OOH.
Czytaj więcej1 lutego startuje 5. edycja konkursu organizowanego przez Papaya Films.
Czytaj więcejZ firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.
Czytaj więcej